25 черв. 2013 р.

Парфюмер

 В гостях у парфумера Рене.
Асєєв Олексій
Сьогодні мені запропонували стати представником, чи то пак дилером, елітних парфумів для чоловіків. Знову. Воно наче правильно називається менеджер з продажів, та мені більше до вподоби "дилер".

Те олдове титулування що так легко витягує з легенд образ старого, брудного і жорстокого торговця алкоголем. Бутлегера часів сухого закону... Тим паче що парфуми теж алкоголь.

Схоже що в панянок з відкритих торгівельних мереж остаточно відпала чуйка. Навіщо звертатися з такими пропозиціями до мене? Я наче не схожий на гламурного хлоп`яка чи гіпермаскулінного мачо, що полюють дівчат на кислотних вечірках.
Я цілком свідомо виглядаю як відмитий підстаркуватий панк. Протерта сіра джинса, чорна вигоріла сорочка, рукавички з обрізаними пальцями, зроблені з поганої шкіри, наплічник, міцні та непримітні чоботи, з тієї категорії що називають трековими. Одяг що приживився до шкіри і душі. Настільки індивідуальний, наскільки й непримітний.

Як на мене, косметика, то не та річ на яку варто витрачати час. Десь-колись чув що людство витрачає набагато більше ресурсів на парфуми, ніж дослідження космосу. І схоже те характеризує нашу так звану цивілізацію найповніше.

Є такий сталий вираз "Ничто человеческое нам не чуждо*", мені завжди здавалося карколомно вивернутим те, що цією словесною формулою виправдовується тільки те що йде від гормонів та інстинктів. Жадібність, хворобливі бажання, нездатність втриматися від спокуси чи то неспроможність контролювати себе - все те, що до сутності поняття "людина" не має жодного відношення.

Парфуми, власне, як і косметичні засоби інших форм, спекулюють на тілесних сигналах які сприймаються не свідомістю, а тим, що за нею. Парфуми маскують запахи, змінюючи нас і дезорієнтуючи оточуючих. В кожного є свій індивідуальний запах, який може змінюватися, розповідаючи оточуючим про хвороби, силу, відчуття страху, голод, сексуальну жагу, тощо... Маскуючи свій запах іншими ви кажете неправду, вчитеся обманювати тілом. Найдурніше в цій ситуації те, що дуже багато людей робить це несвідомо, безглуздо використовуючі запахи що кажуть про цноту (м`які квіти), силу (море, сіль, синтетична агресія) або й готовність до сексу (солодкі і душні тропічні аромати, натуральні тваринні компоненти). Це ж викликає стільки дурних проблем та помилок...

Ну навіщо дівчині сигналізувати про бажання і готовність до контакту в той час як як вона йде за місяцем? Залізо крові і нічна жара разом просто мозок виносять! А що відчувають нещасні вимушені перебувати поруч з безносими ідіотами, які вважають, що запаху повинно бути найбільше? Я вже мовчу про тих, хто обирає запахи за принципом "подобається мені". Жінка що використовує чоловічі парфуми з  додаванням мускусу** взагалі сприймається як запаховий гермафродит. Це просто вибиває усі клепки з голови!

Більше того, 80% усіх запахів що надає наш ринок (в широкому сенсі того слова) це просто хімічне знущання з рецепторів і рідина для збивання з сліду  пошукових і службових собак. Люди, майте совість. Користуйтеся запахами як ліками - за принципом не нашкодь.

Та якщо вам потрібні якісні парфуми для справжніх чоловіків і ви не знаєте де їх взяти і з ким проконсультуватися...



Не варто звертатися з цим до мене, я вкотре відмовився ;)
Ненавиджу брехню.

PS. І а ні пари з вуст про Зюскінда.

*Ніщо людське нам не чуже
**Себто виділення залоз самців деяких тварин яке у жінок половини людства викликає еротичне збудження.


1 коментар :