26 квіт. 2016 р.

Чорнобильська мадонна.

Сьогодні 30 років, як сталася аварія на ЧАЕС. Ніхто не знає наскільки сильно ця аварія вплинула на людей, і ніхто не в змозі оцінити всіх наслідків: екологічних, культурних і навіть світоглядних. На жаль. 


Нижче, уривок з "Чорнобильської мадонни", Івана Драча. 


Я заздрю всім, у кого є слова.
Немає в мене слів. Розстріляні до слова.
Мовчання тяжко душу залива.
Ословленість — дурна і випадкова.

Я заздрю всім, у кого фарби є —
Жагучі коні з дикого мольберту.
До мене жодна фарба не встає,
Сховавши в сіре суть свою роздерту.

Я заздрю всім, до кого лине звук,—
Лічильник Гейгера пищить так потойбічне.
На кожній арфі чистить дзьоба крук
Й "Never more" кує мені стоїчно.

Я випалив до чорноти жури
Свою прокляту одчайдушну душу
І жестами, німий, возговорив...
Хай жестами. Але сказати мушу.

0 человек отписалось :

Дописати коментар